Trädgården

Trädgården

Utanför köksfönstret

Utanför köksfönstret

Streptocarpus

Kohleria

Kohleria
Yf´s Frances

Kohleria

Kohleria
Yf´s Liz

fredag 5 december 2008

Mitt intresse, inredning

                                                  Min hobby


                          Lite av mina saker som jag gillar samt massor med saker jag gör själv.
                         
         Jag älskar att pyssla, sy och att tillverka egna saker som skapar mysiga stämningar i ett hem.
                          Alla de fina små detaljerna som är pricken över i:et som man säger.

                                                                                
                                                                             




                                                                                 

                                                                                   






Läckra nya gardiner


Ekskänken blev snygg nu

Ett gammal skåp med ny färg på.

Skänken fick lite ny färg.

Målade min gamla gungstol samt klädde om den.

Min kista man fick som ung, nu är dem omgjord o mycket bättre.
Galen i underbara änglar
fick denna av min dotter Sanna

Fick denna av mina döttrar Sanna o Josefine


kände detta passade på mig. Kaos..skratt

Har målat en gammal strykbord av trä och fick till en bra text till den.

Har målat om skänken men är inte helt klart.
Samt blev tavelramen snygg med ny färg samt lite dekorationer i den.
Nyårsbukett

Vackra stenar kan jag inte motstå

Liten gammal trälåda som blev en kruka

Hallsoffan blev fin när den blev målad samt nya hemmasydda kuddar till.

Hittade min gamla ölback som har varit på vinden.
Blev lite snyggare nu med text.

Pallen som såg ut som bara den, med lite färg blev den som ny igen.


Snyggt tidningsställ jag hittade på Indiska

Brickan på rumsbordet med den lilla söta ängeln


Lite gott att bjuda är inte så dumt emellanåt


Nusnäslyktorna gör sig bra i fönstret


Pryder vårat kylskåp

Denna söta lampa fick jag av min dotter Sanna


Söt hjärta av mossa egen design


Hittade denna söta hylla som jag målade vit.


Små lyktor skapar lugn o ro

En ny skylt behövde jag i hallen, så fram med pensel och färg, en bräda och vips så var den klar.


Vacker tavla

Rosor rosor är såååå ljuvliga

 
En bricka som jag inte kunde motstå, måste bara ha den.

Liten söt krans av mossa

Små Teburkar




 

Inga kommentarer:

Yf´s Mikael

Yf´s Mikael
Min egna hybrid, den finaste av alla kohlerior jag vet.

Sinningia

Sinningia
SRG´s Purple Eruption

Sinningia

Sinningia
Lucica.H.P

Min intresse Inredning

Min intresse Inredning

Växthuset 2011

Växthuset 2011
Mina blommor har äntligen fått kommit ut i växthuset

Trädgården 2011 (på baksidan av huset

Trädgården 2011 (på baksidan av huset

Goda vindruvor

Goda vindruvor

Sommarstugan

Sommarstugan
Mitt underbara ställe

En bild jag gillar

En bild jag gillar
Tänk om man kunde ha det så här..